Dossierbeheerder sociale dienst (u./u.)

Functie

Als dossierbeheerder sociale dienst sta je in voor de administratieve ondersteuning van de maatschappelijk werkers en het diensthoofd. Het opvolgen en verwerken van dossiers voor het Bijzonder Comité van de Sociale Dienst is één van je hoofdtaken.

Werken met financiële gegevens is belangrijk. Hieronder vallen taken zoals o.a. het mandateren van financiële tussenkomsten, dringende steunverleningen, het maken van invorderingsstaten. Er dient ook veel aandacht te gaan naar het opvolgen van toelagen van de hogere overheden.

Nauwkeuring en gedetailleerd werken is hierdoor een cruciale vereiste om deze job tot een goed eind te brengen.

Tot slot neem je regelmatig plaats aan de balie van het sociaal huis en ben je het eerste aanspreekpunt.

Jouw profiel

Je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs A.S.O., T.S.O. of K.S.O. of daarmee gelijkges.

Alle informatie hierover kan je terugvinden in de infobrochure op

Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Kopieerwerk verrichten Personen onthalen en hun vraag identificeren Documenten coderen, klasseren en archiveren fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Aanbod

Naast het loon geniet elke werknemer bij Employer- ook van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding,...

Het deeltijds (u./u.) bruto maandloon bedraagt minimum , euro en maximum , euro.

Solliciteren

Inge Tiesters
/

 


Dossierbeheerder sociale dienst (u./u.)
2024-04-27 - 2024-05-17

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MAASEIK
Mgr. Koningsstraat 8
Land: België
Postal Code: 3680
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share